Координатор проекту - Аман Ірина Семенівна, вчитель інформатики та математики

Етапи роботи екопроекту






Завдання етапу :
  • узгодити питання з адміністрацією навчального закладу, учителями, які можуть надати допомогу при вирішенні навчальних завдань проекту;
  • провести опитування серед учнів з метою формування екогруп учасників проекту;
  • ознайомлення з напрямами роботи екогруп;
  • визначення цілей, часу здійснення проекту та потрібних ресурсів;
  • планування роботи з урахуванням плану роботи навчального закладу;
  • колективне обговорення запланованої діяльності.
Очікувані результати:
  • отримання від адміністрації навчального закладу дозволу на початок проекту;
  • результати проведення опитування учнів щодо участі у проекті;
  • сформованість екогруп учасників проекту;
  • налагоджена співпраця;
  • поширення інформації про хід проекту;
  • співпраця з педагогічними працівниками закладу;
  • план роботи над проектом.








Завдання етапу:
  • обговорення та вибір методів пошуку інформації;
  • розподіл обов’язків між екогрупами щодо пошуку інформації.
Очікувані результати:
  • отримати інформацію, які види побутових відходів можна використати вдруге, які вироби з них можна виготовити;
  • екогрупам систематизувати інформацію про шкідливість побутових відходів для людей і природи та користь від їх переробки.







Завдання етапу:
  • узагальнення зібраного матеріалу, систематизація та аналіз отриманої інформації;
  • визначення найефективніших шляхів розв'язання проблеми;
  • планування діяльності для вирішення проблеми, прогнозування наслідків діяльності, розподіл завдань;
  • виготовлення інформаційних матеріалів для ширшого інформування серед учнів, батьків, педагогів та місцевого населення.
Очікувані результати:
  • випуск інформаційних листівок, буклетів, плакатів, розміщення на сайті школи інформації про можливість використання побутових відходів;
  • прибирання прилеглих до навчального закладу територій від сміття.
  • виготовлення виробів з використаних побутових засобів.







Завдання етапу:
  • обробка й оформлення результатів виконання проекту (створення плакатів, лепбуків, презентацій, інформаційних бюлетеней);
  • дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту;
  • оцінювання результатів з огляду на початкові цілі;
  • узагальнення отриманого досвіду, визначення найбільш сильних і найбільш слабких сторін роботи;
  • визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.
Очікувані результати:
  • розміщення інформації на сайті закладу;
  • поінформованість учнів, педагогів, батьків про користь використання побутових відходів для виготовлення різноманітних речей;
  • очищення і озеленення території школи та прилеглого парку;
  • набуття навичок ефективного спілкування, участі в житті громади та володіння методикою проведення ділових зустрічей;
  • здобуття знань джерел екологічної небезпеки та розуміння багатогранної цінності природи.