Завдання етапу :
- узгодити питання з адміністрацією навчального закладу, учителями, які можуть надати допомогу при вирішенні навчальних завдань проекту;
- провести опитування серед учнів з метою формування екогруп учасників проекту;
- ознайомлення з напрямами роботи екогруп;
- визначення цілей, часу здійснення проекту та потрібних ресурсів;
- планування роботи з урахуванням плану роботи навчального закладу;
- колективне обговорення запланованої діяльності.
Очікувані результати:
- отримання від адміністрації навчального закладу дозволу на початок проекту;
- результати проведення опитування учнів щодо участі у проекті;
- сформованість екогруп учасників проекту;
- налагоджена співпраця;
- поширення інформації про хід проекту;
- співпраця з педагогічними працівниками закладу;
- план роботи над проектом.
Завдання етапу:
- обговорення та вибір методів пошуку інформації;
- розподіл обов’язків між екогрупами щодо пошуку інформації.
- отримати інформацію, які види побутових відходів можна використати вдруге, які вироби з них можна виготовити;
- екогрупам систематизувати інформацію про шкідливість побутових відходів для людей і природи та користь від їх переробки.
Завдання етапу:
- узагальнення зібраного матеріалу, систематизація та аналіз отриманої інформації;
- визначення найефективніших шляхів розв'язання проблеми;
- планування діяльності для вирішення проблеми, прогнозування наслідків діяльності, розподіл завдань;
- виготовлення інформаційних матеріалів для ширшого інформування серед учнів, батьків, педагогів та місцевого населення.
- випуск інформаційних листівок, буклетів, плакатів, розміщення на сайті школи інформації про можливість використання побутових відходів;
- прибирання прилеглих до навчального закладу територій від сміття.
- виготовлення виробів з використаних побутових засобів.
Завдання етапу:
- обробка й оформлення результатів виконання проекту (створення плакатів, лепбуків, презентацій, інформаційних бюлетеней);
- дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту;
- оцінювання результатів з огляду на початкові цілі;
- узагальнення отриманого досвіду, визначення найбільш сильних і найбільш слабких сторін роботи;
- визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.
- розміщення інформації на сайті закладу;
- поінформованість учнів, педагогів, батьків про користь використання побутових відходів для виготовлення різноманітних речей;
- очищення і озеленення території школи та прилеглого парку;
- набуття навичок ефективного спілкування, участі в житті громади та володіння методикою проведення ділових зустрічей;
- здобуття знань джерел екологічної небезпеки та розуміння багатогранної цінності природи.